Dues instal·lacions de Lluèrnia 2019 han estat seleccionades com a finalistes als 23 Premis d’Arquitectura de les Comarques Gironines que, cada any, convoca el Col·legi d’Arquitectes de Catalunya.

Es tracta de “Cumuluminolumbus” que van presentar els alumnes de l’ESDAP Catalunya – Campus Olot: Sara Calderé, Xènia Baburés, Íngrid Mont, Elsa Hernández i Roc Fàbrega tutoritzats per Xavier Moliner Milhau.

També “Hell sweet hell” de David Oliva, Anna Juncà i Elisenda Planas de SP25 Arquitectura i Atelier 4 que es va poder veure al pati de l’Hospici.

Totes dues instal·lacions han estat seleccionades a la categoria d’Espais Efímers. Desitgem molta sort a les dues magnífiques propostes i esperarem el resultat el proper dia 27 de setembre.