Carregant Esdeveniments
Aquest esdeveniment ja ha passat.

Durant deu anys les associacions, entitats
i voluntaris en general han estat l’ànima del festival. Sense la seva participació Lluèrnia no hagués estat possible, no només per la seva contribució efectiva en la difusió, vigilància, producció i muntatge de les instal·lacions,
sinó principalment perquè han estat els que se l’han fet seu omplint els carrers de ciutadans i ciutadanes meravellats de redescobrir la seva ciutat tot gaudint de la festa del foc i de la llum.

Per això aquest any els hem proposat una instal·lació conjunta amb un intens valor simbòlic: il·luminar els ponts sobre el Fluvià
a la llum de petites espelmes. La fragilitat de les flames que, multiplicada per centenars de punts de llum, magnifica l’efecte misteriós i fa evidents els ponts com a punts d’unió de tota la ciutat.

 

ASSOCIACIÓ DE VEÏNS DE SANT ROC

Pont de Sant Roc

 

ESPLAIS DE LA GARROTXA

Pont de Colom

 

LA CARNAVALESCA D’OLOT
I CASTELLFOLLIT DE LA ROCA Pont de les Mores

 

ESBART D’OLOT

Pont de Santa Magdalena

Entre les 18.30 i les 21 h,
danses de 5 minuts cada mitja hora

 

ASSOCIACIÓ DE VEÏNS DE SANT MIQUEL

Mirador sobre el Fluvià. Carrer de Sant Miquel

Comparteix aquesta història, escull la teva plataforma!

Go to Top