Strip

Strip

El contingut discursiu del projecte és la paradoxa entre la informació –i més concretament l’indicador lumínic– i la confusió que provoca la saturació d’estímuls indicatius. Aquests conceptes i altres que se’n deriven i s’hi assimilen (la publicitat, el lema, les relacions text/imatge) han estat desenvolupats pels estudiants de primer del Grau en Disseny d’EINA per a la instal·lació realitzada a Lluèrnia.

Els cent estudiants parteixen de creacions en petit grup, que es materialitzen com a un sol conjunt que transmet un mateix missatge. La suma de particularitats dona com a resultat una percepció unitària del soroll visual que, en definitiva, impedeix la comprensió real dels missatges emesos. Reeditem, així, les reflexions de Robert Venturi sobre els excessos de l’arquitectura postmoderna a Aprenent de Las Vegas, als anys 70, que es mantenen vigents en referents contemporanis com ara la instal·lació del pavelló coreà de Codi Choy a l’última Biennal de Venècia.

 

 

Detalls del Projecte